Wednesday, December 3, 2008

a lil rest

fuh~ berehat jap.
cuti nie aku x wat keje yang mendatangkan keuntungan pun.
cuma duduk rumah, mengemas.
akhirnya my mum's application nk move back to Kajang diluluskan.
ALHAMDULILLAH.cuma x pasti school mana lg.

sibuk ceraikn barang. angkat barang. angkut.sapu. kemas. da seminggu buat kerja nie.
aku sorang je. adik pompuan aku STPM, adik laki aku tgh buas*R hahaha.
so tggl la aku lelaki Melayu terakhir (",) membuat kerja2 gagah nie. rumah kecik je, tapi barang banyak sgt (mostly books), then + lgi perabot2 antik yang sensitif tue.
ada la separuh da bg kat org lain. nanti semak lak rumah kat kajang.

tp hari ni rileks jap.
balik dr pasar ade voicemail.
Kak Suri nak cri org. ade competition canvas drawing kat UMS.
mmg la seronok dgr, tapi fikir2 balik, ntah2 nie last time aku dapat cuti dgn mak aku.
da la jarang sgt blik rumah. dr MRSM smp UTM; liat benor.

nk wat camne.ak mmg workaholic cm arwah atuk aku.tp least ak slalu tny kabar mak, adik.
ak x bazir kredit nk muaxmuax kiss kiss ( sempat lg tue)

so aku tipu (sunat) kak Suri; ckp aku tak reti atas kanvas. charcoal bolelah =) ak cari org lain. dapat Azrul. hehehe.

settle terus pegi CC. nk update blog nie.nk baca komik =)
oh. dan aku give up nak view senarai tampal. da masuk 4 tahun, ckp da tampl. view2 xde bende pun posted lg.

after this balik rumah. mengemas lg. Jumaat nie balik kajang.

yeay!

No comments: